Rekomendowanych kwater ciąg dalszy. Tym razem udajemy się na południe Czarnogóry, aby pokazać Wam rekomendowane kwatery w Sutomore. Potrzebowaliśmy trochę czasu, aby odwiedzić miejscowość po sezonie i bez tłumów turystów. Udało się nam, a poniżej macie efekty naszej wizyty.

Miejscowość  położona jest na zboczach gór Rumija i należy do jednego z głównych kurortów turystycznych Riwiery Barskiej. Sutomore dzieli od Starego Baru, o którym pisaliśmy w najpopularniejszych atrakcjach w Czarnogórze, niecałe 15 km. Kurort ze względu na swoje położenie pomiędzy Budvą a Barem jest dobrym miejscem wypadowym dla osób posiadających samochód, a poza tym, piaszczysto-żwirowa plaża powoduje, że jest ciekawą propozycją dla rodzin z dziećmi.

Polecane kwatery w Sutomore i nasz faworyt

Podczas dokładniejszego sprawdzania bazy noclegowej, wybraliśmy kwatery, które zdecydowanie są naszym faworytem. Poznaliśmy właściciela i mieliśmy okazję wskoczyć na „parapetówkę”, ponieważ ilość apartamentów została w tym roku zwiększona. Udało nam się „wyrwać” dla Was niższe ceny, niż na booking.com i opiszemy Apartamenty Matković w oddzielnym artykule.

Kryterium wyboru kwater w Sutomore

Baza noclegowa w Sutomore jest całkiem spora, jeżeli chodzi o apartamenty. Jak chcemy spędzić wakacje w hotelu, to lepiej wybrać inna miejscowość. Poniżej przedstawiamy czym kierowaliśmy się przy wyborze apartamentów:

• Oceny powyżej 9,00
  • Aneks kuchenny
  • Taras / balkon
  • TV
  • WIFI

Corovic Apartments

Apartamenty posiadają bezpłatne WiFi oraz sprzęt do grillowania. Dostępny jest też na miejscu bezpłatny parking. Wszystkie apartamenty są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też kuchnia z lodówką oraz łazienka. Średnia ocena to 9,6.

Polecane w Sutomore Corovic Apartments

Apartments Sergej

Obiekt Apartments Sergej jest położony 500 metrów od plaży oraz 800 metrów od centrum Sutomore.
Klimatyzowane apartamenty obejmują balkon lub patio. Każdy z nich dysponuje w pełni wyposażonym aneksem kuchennym. Średnia ocena to 9,6. Najwyższa 10 jest przyznawana za opiekę właścicieli.

Apartamenty Sergej w Sutomore.

Villa Casa Mia

Obiekt Villa Casa Mia położony jest 600 metrów od miejskiej plaży Sutomore i oferuje taras oraz klimatyzowane pokoje z balkonem i bezpłatnym WiFi. Znajdziemy tutaj pełni wyposażoną kuchnię z lodówką, jadalnię, telewizor. Średnia ocena to 9,7. Osoby podróżujące we dwoje wystawiały ocenę 10.

Villa Casa Mia w Sutomore.

Apartments Centar

Obiekt jest bardzo popularny, w sezonie nie ma możliwości, żeby znaleźć wolne pokoje. Same apartamenty obejmują patio, część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów oraz w pełni wyposażoną kuchnię z kuchenką mikrofalową i lodówką. Z  okien roztacza się widok na ogród. Dodatkowym plusem jest to, że w obiekcie działa wypożyczalnia rowerów i samochodów. Ocena 9,0.

Apartments Centar.

Saga Del Mare

Położony nieco na uboczu, ale dysponuje za to prywatną plażą. Apartamenty są dobrze wyposażone i zawierają wszelkie udogodnienia. Na terenie obiektu znajduje się także sprzęt do grillowania. Na miejscu można wypożyczyć samochód. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników snorklingu i wędkowania. Ocena 9,7.

Widok z balkonu w Saga Del Mare.

Apartments Mond

Większość apartamentów jest wyposażona w kuchnię z lodówką, piekarnik i czajnik. Dodatkowe atuty niektórych apartamentów to klimatyzacja, balkon, jadalnia oraz część wypoczynkowa, w której znajduje się telewizor. W wolnej chwili Goście mogą zrelaksować się w ogrodzie. Jako największy plus, goście wskazują personel 10/10. Ocena 9,5.

Apartment Mond w Sutomore.
Ogród przy apartamentach Mond.

Apartments Beba Zalad

Obiekt znajduje się 300 metrów od najbliższej plaży i centrum Sutomore. Do dyspozycji Gości są  klimatyzowane pokoje z umeblowanym balkonem i bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu. Apartamenty są otoczone zielenią. Do dyspozycji Gości jest także ogród oraz taras ze sprzętem do grillowania i małym placem zabaw dla dzieci. Średnia ocena to 9,5.

Taras w apartamentach Beba Zalad.

Luna Apartmani

Obiekt polecany dla par. Do dyspozycji są klimatyzowane studia z balkonem, jadalnią i częścią wypoczynkową. W studiach znajduje się też kuchnia wyposażona w lodówkę, czajnik i płytę kuchenną. Kolejnym plusem jest podobno bardzo dobrze działające WIFI. Ocena 9,6.

Widok z apartamentu Luna.
Apartament Luna w Sutomore.

Apartments Vukmarković

Dużym plusem może być położenie w cichej i spokojnej okolicy Sutomore. Apartamenty są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Niektóre z nich dysponują tarasem i/lub balkonem. Do dyspozycji Gości jest też kuchnia z lodówką. W każdym apartamencie mieści się łazienka z prysznicem. Średnia ocena to 9,3.

Apartment Vukmarković.

Apartments Kruna Jovanović

Obiekt położony jest około 1km od centrum miasteczka Sutomore. Do dyspozycji Gości jest bezpłatny parking oraz bezpłatne WiFi. Obiekt oferuje także ogród oraz apartamenty i studia z balkonem lub tarasem. Wszystkie apartamenty i studia wyposażone są w sejf i telewizor. Każdy z nich obejmuje również aneks kuchenny z lodówką i kuchenką oraz łazienkę z prysznicem. Średnia ocena to 9,1.

Apartment Kruna Jovanović.

Kwatery w Sutomore nas zaskoczyły

Sutomore to mała miejscowość z dużym potencjałem i jest bardzo lubiana przez polskich turystów. Spodziewajcie się niedługo oddzielnego artykułu o tej okolicy. My odwiedziliśmy ją w lutym, bez masy turystów, kiedy to na spokojnie mogliśmy poszukać fajnych miejsc i apartamentów.

Faktem jest, że wybranie godnych polecenia apartamentów jest bardzo czasochłonne. Nie chcemy nic polecać, czego sami dla siebie byśmy nie wybrali. Sutomore nas zaskoczyło ilością miejsc z wysoka oceną opinii klientów. Nie wiem czy czytaliście nasz artykuł o hotelach w Ulcinj, ale tam musieliśmy zjechać z naszego progu polecanych miejsc z 7,5 do 7,0 bo nie było, aż takiego wyboru. Tutaj pozytywnie się zaskoczyliśmy. Dodatkowo, bez korków (jak ominąć sprawdź tutaj) jedzie się z Budvy ok. 30 minut, a ceny są niższe niż w Zatoce Kotorskiej, więc warto wziąć Sutomore pod uwagę przy wyborze miejscowości na urlop.

UWAGA:
Rekomendowane przeze nas hotele i inne noclegi zawierają tzw. link afiliacyjny. Klikając w niego nic to Ciebie nie kosztuje, a nam może pomóc. Jak dokonasz rezerwacji, to dostaniemy z tego drobną prowizję. Uczciwie o tym piszemy, żebyś miał tego świadomość. Polecamy te miejsca, które znamy i które sami byśmy wybrali. Cały blog prowadzimy z pasji do Czarnogóry i jeżeli artykuły okazują się przydatne dla Ciebie, to pamiętaj że w ten sposób możesz okazać nam małą wdzięczności. Mała pomoc dla nas, żebyśmy mogli pisać dalej, za co z góry bardzo dziękujemy !

Hvala puno 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here