1. INFORMACJE OGÓLNE
1.1 Prowadzimy Agencję Turystyczną Hvala.pl i mamy status Tour Operatora.
Posiadamy wszystkie niezbędne licencje i gwarancje turystyczne wymagane do prowadzenia działalności.
Numer Licencji: 627
Numer Wydanej Decyzji: 018-330/22-5409/2
Numer Gwarancji Turystycznej: 6-42-083
1.2 Każdy rezerwujący ma obowiązek zapoznać się z opisem wycieczki, którą chce zarezerwować. Jest to niezbędne do odpowiedniego skorzystania z naszych usług. Każda wycieczka została opisana w sposób szczegółowy, zawarliśmy informacje o jej przebiegu, o tym co należy ze sobą zabrać, jakiego jest typu i dla kogo jest przeznaczona.
1.3 Udział w naszych wycieczkach jest możliwy tylko i wyłącznie po zaakceptowaniu warunków uczestnictwa.
2. OFERTA
2.1. Zwiedzanie odbywa się w grupach: 10 – 25 osób. Korzystamy z busów typu Sprinter – 18/19 miejsc, łódek 10-12 osobowych nad Jeziorem Szkoderskim i statków dla 25/30 osób nad Zatoką Kotorską. Jednorazowo do jednego elektrycznego tuk tuka może wsiąść 4 dorosłych pasażerów. Przy dużym zainteresowaniu raftingiem grupa może być większa, przy czym na rzece, skipper na jeden ponton zabiera 7-9 osób.
2.2. Polski przewodnik jest zawsze na wycieczkach historyczno – krajoznawczych (Kotor, Cetinje, Durmitor, Jezioro Szkoderskie, Zatoka Kotorska, itd.) Polski pilot zaś, będzie Wam towarzyszyć podczas raftingu oraz wycieczek zagranicznych. Przejazd do Dubrownika i Trebinje odbywa się właśnie pod jego opieką, natomiast już po dojechaniu na miejsce do grupy dołączają licencjonowani przewodnicy po Dubrowniku i Trebinje.
2.3. Na wszystkie wycieczki mamy wyznaczony punkt zbiórki, który otrzymacie podczas rezerwacji w wiadomości zwrotnej.
2.4. Na niektóre wycieczki trzeba dojechać samemu do punkt zbiórki. Informacje na ten temat znajdują się w opisach wycieczek. Są to tak zwane wycieczki bez transferu.
2.5. Obsługujemy głównie rejon Riwiery Budvańskiej i Kotoru, ponieważ tutaj znajduje się nasza firma i jesteśmy w stanie kontrolować jakość oferowanych przez nas usług. Jest możliwość dołączenia do wycieczek z innych miejscowości, o ile znajdują się na trasie naszego przejazdu. Dowiecie się o tym z opisów wycieczek.
3. PŁATNOŚĆ
3.1. Płatność jest w gotówce w EURO u przewodnika/pilota w dniu wycieczki.
3.2. Nie przyjmujemy zaliczki od klientów indywidulanych. W przypadku większej grupy, możemy poprosić o wpłatę zaliczki – w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.3. Wystawiamy rachunek lub fakturę. W przypadku faktury trzeba to zgłosić wcześniej przy robieniu rezerwacji. Nie mamy możliwości wystawienia faktury wstecz.
4. UBEZPIECZENIE
4.1. Wszyscy uczestnicy naszych wycieczek objęci są ubezpieczeniem w UNIQA osiguranje. Ubezpieczenie nie obejmuje osób, które podczas zdarzenia są pod wpływem alkoholu. Zalecamy, żeby każda osoba spędzająca wakacje w Czarnogórze, wykupiła przed wyjazdem ubezpieczenie turystyczne. Osoby z chorobami przewlekłymi lub te, które chcą korzystać ze sportów ekstremalnych powinny pamiętać o ubezpieczeniu rozszerzonym.
5. ZMIANY I ANULACJE
5.1. Wycieczka może zostać odwołana przez organizatora z powodów: warunków atmosferycznych lub przyczyn od nas niezależnych. Nie organizujemy wycieczek kiedy jest niestabilna pogoda.
5.2. Wycieczka może zostać odwołana ze względu na brak minimalnej liczby uczestników. Mamy także prawo do odwołania wycieczki w przypadku katastrof naturalnych: pożary, trzęsienie ziemi, powodzie, itd.
5.3. W przypadku odwołania wycieczki uczestnikom zostaje zaproponowany w miarę możliwości inny termin albo inna wycieczka. Jeżeli zła pogoda, np. silny wiatr na jeziorze utrzymuje się kilka dni, wtedy wycieczka może być odwołana bez możliwości zmiany terminu.
5.4. Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów warunków pogodowych. W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności, np. punkt widokowy. Główną przyczyną zmian może być silny wiatr lub przelotne burze.
5.5. Jeżeli przewodnik/pilot na punkcie zbiórki stwierdzi, że turysta biorący udział w wycieczce jest pod wpływem alkoholu, środków odurzających, zachowuje się nieobliczalnie, jest agresywny lub zachodzi podejrzenie, że może zagrać osobom trzecim – jego rezerwacja zostaje natychmiastowo anulowana. Niestosowanie się do zaleceń przewodnika/pilota podczas wycieczek może również skutkować usunięciem z udziału w wycieczce.
5.6 Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia rezerwacji lub jej odwołania w przypadku, gdy:
– rezerwujący nie zaakceptował warunków uczestnictwa
– nie przesłał wymaganych danych
– lub w sposób ewidentny nie zapoznał się z produktem, który chce zarezerwować (nieznajomość oferty).
6. REKLAMACJE
6.1. Reklamacje oraz jakiekolwiek zastrzeżenia prosimy zgłaszać w pierwszej kolejności przewodnikowi/pilotowi podczas wycieczki. Bardzo zależy nam na utrzymaniu założonych sobie standardów i poziomu oferowanych usług. Dotyczy to usług naszych oraz pozostałych, które są dla Was realizowane przez naszych lokalnych kontrahentów.